1. Na ekranie widoczna jest ikona rozładowanej baterii lub komunika „Ładowanie nie odbywa się”

iPad jest rozładowany i wymaga ładowania przez co najmniej 20 minut, zanim będzie można z niego korzystać.

Apple iOS - Wsparcie i informacje lub Apple iOS - Wsparcie i informacje

– Upewnij się, że używasz dołączonej do iPada ładowarki USB 10 W lub gniazda USB w jednym z nowych modeli Maca. Najszybszym sposobem naładowania baterii jest użycie dołączonej ładowarki.
– Wyłącz iPada, aby przyspieszyć ładowanie.
– Gdy iPad jest podłączony do gniazda USB w starszym Macu, komputerze PC, klawiaturze lub koncentratorze USB, ładowanie baterii może być niemożliwe.

 Jeśli Mac lub PC nie zapewnia zasilania wystarczającego do ładowania baterii iPada, na pasku stanu widoczny jest napis „Ładowanie nie odbywa się”. Aby naładować baterię iPada, należy podłączyć go do gniazda elektrycznego za pomocą dołączonego przewodu łączącego złącze dokujące z gniazdem USB oraz ładowarki USB 10 W.

 
2. iPad nie odpowiada

– Bateria iPada może być rozładowana. Podłącz iPada do ładowarki USB 10 W, aby go naładować.
– Naciśnij przycisk Uśpij/Obudź i przytrzymaj go przez kilka sekund, aż na ekranie pojawi się czerwony suwak. Następnie naciśnij przycisk Początek i przytrzymaj go, aby wymusić zakończenie pracy programu.
– Jeśli to nie pomoże, wyłącz iPada i włącz go ponownie. Naciśnij przełącznik Uśpij/Obudź i przytrzymaj go przez kilka sekund, aż na ekranie pojawi się czerwony suwak. Następnie przeciągnij ten suwak. Następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk Uśpij/Obudź, aż na ekranie pojawi się logo Apple.
– Jeśli to nie działa, wymuś ponowne uruchomienie iPada. Naciśnij i przytrzymaj zarówno przycisk Uśpij/Obudź, jak i przycisk Początek . Trzymaj oba te przyciski naciśnięte przez co najmniej dziesięć sekund, aż na ekranie pojawi się logo Apple.
– Jeśli po obróceniu iPada ekran się nie obraca, ustaw iPada pionowo i upewnij się, że nie jest włączona blokada orientacji ekranu.

 
3. Ponowne uruchamianie iPada oraz wymuszanie jego ponownego uruchomienia

Jeśli coś nie działa tak jak powinno, spróbuj ponownie uruchomić iPada, wymusić zakończenie programu lub ponownie uruchomić iPada.

Ponowne uruchamianie iPada: Przytrzymaj przycisk Uśpij/Obudź, aż na ekranie pojawi się czerwony suwak. Przesuń palcem ten suwak, aby wyłączyć iPada. Aby włączyć iPada ponownie, naciśnij i przytrzymaj przycisk Uśpij/Obudź, aż na ekranie pojawi się logo Apple.

Wymuszanie zamykania programu: Naciśnij przycisk Uśpij/Obudź i przytrzymaj go przez kilka sekund, aż na ekranie iPada pojawi się czerwony suwak. Następnie naciśnij przycisk Początek i przytrzymaj go, aż program zakończy działanie.

Jeśli nie możesz wyłączyć iPada lub jeśli problem nadal występuje, konieczne może być wyzerowanie iPada. Czynność ta powinna być wykonywana tylko wtedy, gdy wyłączenie iPada nie pomaga.

Zerowanie iPada: Naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przycisk Uśpij/Obudź i przycisk Początek przez co najmniej dziesięć sekund, aż na ekranie zostanie wyświetlone logo Apple.

 
4. Pojawia się komunikat „iPad nie obsługuje tego akcesorium”

Podłączone urządzenie może nie współpracować z iPadem. Upewnij się, że złącze dokujące jest wolne od zanieczyszczeń i zajrzyj do dokumentacji dołączonej do podłączanego urządzenia.

 
5. Klawiatura ekranowa nie pojawia się

Gdy iPad połączony jest w parę z klawiaturą bezprzewodową Bluetooth, klawiatura ekranowa nie jest wyświetlana. Można wymusić jej wyświetlenie, naciskając klawisz wysuwania płyty na klawiaturze Bluetooth. Innym sposobem wyświetlania klawiatury ekranowej jest wyłączenie klawiatury Bluetooth lub przesunięcie jej poza zasięg.

 
6. Tworzenie kopii zapasowej danych iPada

iCloud i iTunes umożliwiają automatyczne tworzenie kopii zapasowych danych iPada. Jeśli wybierzesz automatyczne archiwizowanie przy użyciu iCloud, nie możesz automatycznie tworzyć kopii zapasowych na komputerze przy użyciu iTunes (ale możesz to robić ręcznie).

 
7. Archiwizowanie przy użyciu iCloud

iCloud automatycznie archiwizuje iPada przez Wi-Fi, gdy jest on zablokowany i podłączony do źródła zasilania. Data i godzina ostatniej archiwizacji jest wyświetlana na liście u dołu ekranu Dysk i archiwum. iCloud archiwizuje następujące rzeczy:

– kupiona muzyka, programy TV, programy i książkizdjęcia i wideo z albumu Rolka z aparatu
– Ustawienia iPada
– dane programów
– ekran początkowy i rozmieszczenie programów
– wiadomości

Uwaga: Muzyka nie jest archiwizowana we wszystkich krajach; programy TV nie są dostępne we wszystkich krajach.

Jeśli podczas pierwszego konfigurowania iPada nie zostały włączone kopie zapasowe iCloud, można je włączyć w ustawieniach iCloud. Po włączeniu kopii zapasowych iCloud iPad nie tworzy już kopii zapasowych na komputerze, gdy jest synchronizowany z iTunes.

Włączanie archiwizacji iCloud
Wybierz Ustawienia > iCloud, a następnie zaloguj się przy użyciu Apple ID i hasła (jeśli jest to wymagane). Wybierz Dysk i archiwum, a następnie włącz Archiwum iCloud.

Archiwizacja natychmiastowa

Wybierz Ustawienia > iCloud > Dysk i archiwum, a następnie stuknij w Archiwizuj teraz.

Zarządzanie archiwami

Wybierz Ustawienia > iCloud > Dysk i archiwum, a następnie stuknij w Zarządzaj dyskiem. Stuknij w nazwę iPada.

Włączanie lub wyłączanie archiwizowania albumu Rolka z aparatu

Wybierz Ustawienia > iCloud > Dysk i archiwum, a następnie stuknij w Zarządzaj dyskiem. Stuknij w nazwę iPada, a następnie włącz lub wyłącz archiwizowanie albumu Rolka z aparatu.

Wyświetlanie archiwizowanych urządzeń

Wybierz Ustawienia > iCloud > Dysk i archiwum > Zarządzaj dyskiem.

Wyłączanie automatycznych archiwizacji iCloud

Wybierz Ustawienia > iCloud > Dysk i archiwum, a następnie wyłącz Archiwum iCloud.

 
8. Tworzenie kopii zapasowych przy użyciu iTunes

iTunes tworzy kopie zapasowe zdjęć z albumu Rolka z aparatu i Zachowane, jak również z wiadomości tekstowych, notatek, ulubionych kontaktów, ustawień dźwięku i innych. Kopie zapasowe plików multimedialnych (utwory, pozostałe zdjęcia) nie są tworzone, ale można je odtworzyć, synchronizując urządzenie z iTunes.

Po podłączeniu iPada do komputera, z którym jest zwykle synchronizowany, iTunes tworzy kopię zapasową za każdym razem, gdy wykonywane jest:

– Synchronizowanie z iTunes: iTunes synchronizuje iPada za każdym razem, gdy iPad jest podłączany do komputera. iTunes nie tworzy automatycznie kopii zapasowych dla iPada, który nie został skonfigurowany do synchronizacji z danym komputerem. Zobacz „Synchronizowanie z iTunes“ na stronie 22.

– Uaktualnianie i odtwarzanie iPada: iTunes automatycznie tworzy kopię zapasową iPada przed uaktualnianiem i odtwarzaniem.

 
9. Brak dźwięku

– Upewnij się, że głośnik iPada nie jest zasłonięty.
– Sprawdź, czy głośność nie została wyciszona przy użyciu przełącznika bocznego.
– Jeśli używasz słuchawek, odłącz je i podłącz ponownie. Upewnij się, że wkładasz wtyczkę do samego końca.
– Sprawdź, czy głośność nie jest ściszona.
– Być może odtwarzanie muzyki na iPadzie zostało wstrzymane. Jeśli używasz słuchawek z przyciskiem odtwarzania, spróbuj nacisnąć go, aby wznowić odtwarzanie. Możesz też przejść do ekranu początkowego, stuknąć w Muzyka, a następnie w Play.
– Sprawdź, czy ustawiony jest limit maksymalnej głośności. Otwórz Ustawienia i wybierz Muzyka > Limit głośności.
– Jeśli używasz gniazda wyjścia dźwięku w opcjonalnej stacji dokującej do iPada, upewnij się, że głośniki zewnętrzne są włączone, sprawne i prawidłowo podłączone. Reguluj głośność na głośnikach zewnętrznych lub zestawie stereo, nie na iPadzie.
– Jeśli używasz programu korzystającego z technologii AirPlay, sprawdź, czy urządzenie AirPlay odbierające dźwięk jest włączone i nie jest wyciszone. Jeśli chcesz odtwarzać dźwięk przez głośnik wbudowany w iPada, wybierz iPada z listy.

 
10. Brak dostępu do iTunes Store lub App Store

Dokonywanie zakupów w iTunes Store lub App Store wymaga posiadania Apple ID. Jeśli nie masz Apple ID, możesz go utworzyć bezpośrednio na iPadzie. Wybierz Ustawienia > Store > Utwórz nowy Apple ID.

Apple ID można także utworzyć na komputerze. Należy w tym celu otworzyć program iTunes i wybrać polecenie menu Sklep > Utwórz konto.

One Response to “Wsparcie i informacje [iOS 5.1]”

  1. jesli ktos ma problem z brakiem dzwieku w ipadzie polecam moje rozwiazanie. Od jakiegos czasu bezskutecznie szukalam rozwiazania i dopiero dzisiaj znalazlam. Otoz nie bylo dzwieku z glosnikow, brak paska zwiekszania glosnosci, nie dzialajace przyciski regulacji glosnosci. Po podlaczeniu sluchawek wszystko dzialalo. Probowalam restartowania, przywracania ustawien fabrycznych, wszystkiego. Wystarczylo wylaczyc ipada i delikatnie wyczyscic gniazdo dokujace (ladujace) szczoteczka do zebow zwilzonej w alkoholu, i odczekanie chwili. Dzwiek wrocil po ponownym wlaczeniu 🙂 Pisze tu bo moze ktos ma podobny problem, a warto sprobowac tego rozwiazania przed wszczeciem bardziej kosztownych dzialan. Pozdrawiam 🙂

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *